segunda-feira, 20 de janeiro de 2014

INSTITUTE SAN MIGUEL ACANJO , Barbacena - MG , Brasil.BR GUD de avser ta familj Barn i behov
I december 2013 , strax över 30 dagar , har vi fått en vistelse på två bröder , från 4:07 år värd Institute of St Michael ärkeängeln , Barrio Johannes Paulus II , Barbacena MG . Efter semesterperioden , jul och nyår . Anlände i tid för att lämna tillbaka dem . Och frågan jag ställer mig är nu tillbaka till Gud : Vad jag ville säga till min far ? Vad jobbigt att titta på det rum där de var , dotter skåp som råkade ge dem . Kommer alltid att förbli insamlingen av oss själva för att inte kunna anta dem . Våra tårar inte redan kontrollerat de flesta av oss , mig min fru och två döttrar i åldern 17 och 07 år gamla . Men varför inte följa? Varför ska vi lämna dem vid institutet ? För mer lokal struktur erbjudanden som inte är detsamma som att vara i en familj. Inte för att min är helig och perfekt , men det är familjen , alla familjeproblem , men försöker att vandra i tro och dyrkan av de värden som inte längre dyrkade idag .
Jag sa att jag inte har rätt att begära något annat att Gud , innan det har gett mig så mycket under dessa 50 år i livet . Men , min Gud , min Fader , om det är din vilja , en familj verkar välkomna här killarna . Kaua och skrattar medan de är helt nya , med förmåga att formas . Familjen som söker mening i livet har med dessa små . Jag ber att alla som har utfört sina ögon meddelandet också kan be. Bered inte anta fler barn som vi har en blod och mycket älskad .
Jag ber att de inte känner sig så nostalgisk för oss , eftersom vi hör dem .

Nenhum comentário:

MINHA GIOVANA NO FEMUSA ENTREGANDO O VIOLÃO AO ARTISTA SORTEADO

MINHA GIOVANA NO FEMUSA ENTREGANDO O VIOLÃO AO ARTISTA SORTEADO
MINHA GIOVANA

MINHA DAMIRES E MINHA GIOVANA

MINHA DAMIRES E MINHA GIOVANA
PRESENTES DE DEUS

Total de visualizações de página

BRINQUEDO DE CRIANÇA!

BRINQUEDO DE CRIANÇA!
MINHA GIOVANA
Powered By Blogger