segunda-feira, 20 de janeiro de 2014

INSTYTUT SAN MIGUEL ACANJO , Barbacena -MG , Brasil.BR BÓG dotyczą one LEK rodzina Dzieci w Potrzebie
W grudniu 2013 roku , tylko w ciągu 30 dni, otrzymaliśmy pobyt dwóch braci , od 04:07 lat hostowanych przez Instytut Świętego MichałaArchanioła , Barrio Jana Pawła II , Barbacena MG . Po sezonie wakacyjnym , Boże Narodzenie i Nowy Rok . Przybył w czasie ich powrotu . I pytanie zadaję sobie to teraz z powrotem do Boga : Co chciałem powiedzieć do ojca ? Coból patrzeć na sali , gdzie byli , szafy córki , które miały miejsce dać im . Zawsze pozostaniezbiór siebie , aby nie być w stanie je przyjąć . Nasze łzy nie są już kontrolowane większość z nas , ja moja żona i dwie córki w wieku 17 i 07 lat. Ale dlaczego nie przyjąć ? Dlaczego mamy ich zostawić w Instytucie ? W przypadku większej liczby transakcji struktury lokalnych, które niesą takie same jak w rodzinie . Nie , że mój jest święty i doskonały, ale jest torodzina , wszystkie problemy rodzinne , ale próbuje chodzić w wierze i kulcie wartości, które nie są już czczony dziś .
Powiedziałem, że nie mam prawa zadawać Bogu niczego innego , zanim dał mi tak wiele w tych 50 lat życia . Ale , mój Boże , mój Ojcze, jeśli to jest twoja wola ,wydaje się, aby powitać rodziny tych ludzi . Kaua i śmiać się , gdy są nowe, z zdolność do formowania . Rodziny, który szuka sensu życia mają z tych maluczkich . Modlę się, aby wszyscy ci, którzy wykonywali swoje oczy ten komunikat może również modlić . Nie przygotowujemy się do przyjęcia większej liczby dzieci , jak mamy krew i lubiany .
Modlę się , że nie czują się tak tęskni za nami, jak my je usłyszeć .

Nenhum comentário:

MINHA GIOVANA NO FEMUSA ENTREGANDO O VIOLÃO AO ARTISTA SORTEADO

MINHA GIOVANA NO FEMUSA ENTREGANDO O VIOLÃO AO ARTISTA SORTEADO
MINHA GIOVANA

MINHA DAMIRES E MINHA GIOVANA

MINHA DAMIRES E MINHA GIOVANA
PRESENTES DE DEUS

Total de visualizações de página

BRINQUEDO DE CRIANÇA!

BRINQUEDO DE CRIANÇA!
MINHA GIOVANA
Powered By Blogger